Page 7 - GKO-flip
P. 7

mag. Mirjana Ivanuša – Bezjak

    Gost je kralj
    Gost je smisel gostinstva in turizma. Strategija razvoja turi-
zma in gostinstva je zasnovana na podlagi potreb ter zelja gos-
tov, ki jih povzrocata spreminjajoca se rast in razvoj tehnolo-
gije ter industrije. Tisto, kar je stalno v tem zivem procesu, je
on – gost, s katerim in zaradi katerega se vse zacne. Potrebno
je dvigniti zavest o pomembnosti gosta, katerega zelje mora-
mo preseci in ne samo zadovoljiti; njegova vprasanja moramo
predvideti in ne samo odgovarjati na ze zastavljena; do njega
moramo biti ljubeznivi, tako da se pocuti kot da je edini in ne
eden od mnogih. Predstavljamo si drevo, katerega korenine so
zelje in potrebe gosta. Iz korenin raste krosnja (nase znanje,
izkusnje, delo). Na vrhu drevesa je gost, kot plod prepoznanih
zelja in nasega vlozenega truda, ki pomeni samo eno stvar –
mi smo odvisni od njega in ne on od nas, ker samo zadovoljen
gost zagotavlja poslovno uspesnost ter dobicek.

    Skrb za gosta
    Osnova vsakega poslovnega uspeha je usmerjanje poslov-
ne dejavnosti na koncne uporabnike/kupce izdelkov ali stori-
tev. Na podrocju turizma in gostinstva je skrb za gosta tista, ki
ureja obstoj vseh delovnih procesov znotraj dejavnosti. Spre-
jem gosta, nastanitev, prehrana, zabava in vrsta drugih zmog-
ljivosti v turizmu ter gostinstvu predstavljajo sklop dejavnosti,
s katerimi se izpolnjujejo potrebe in zelje gostov. Stalno rasto-
ca industrija ponuja razlicne proizvode in storitve, namenjene
konzumaciji uporabnikov oz. kupcev oz. gostov.
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12